
Wil je graag verhalen vertellen die opgepakt worden door de (sociale)media. Wat je vertelt moet wel kloppen met je daden. In deze workshop zoeken en verzilveren we onderwerpen.

Organisaties liggen inmiddels onder een vergrootglas. Het je te maken met vraagstukken die dilemma’s bevatten. Dan wordt het steeds lastiger om de juiste keuzes te maken.

Hoe voorkom je greenwashing? Het zorgt voor negatieve publiciteit en de Europese regels worden strenger. Met risico op flinke boetes. Allereerst door bewust te worden van de valkuilen.

Bedrijven moeten integer en betrouwbaar te werk gaan. Doen zij dit niet, dan bestaat er een verhoogde kans op issues of gedragsrisico’s, plus alle extra ellende die daarmee is gemoeid.

Normen en waarden veranderen binnen de maatschappij, en dus ook op de werkvloer. Tijd om het gesprek aan te gaan over hoe het altijd ging’ en wat we verwachten van de toekomst.

Het huidige medialandschap is veranderd, maar journalisten blijven een belangrijke rol spelen. Hoe ga je met ze om op basis van vertrouwen?